Vergi ödəyicilərinin nağd əməliyyatlarına tətbiq olunan limitlər

24.09.2026

Nağdsız hesablaşmalar haqqında” qanunun 3.3-cü maddəsinə əsasən, bu Qanunun 3.5-ci maddəsinin müddəaları (qanunla yalnız nağdsız həyata keçirilən ödənişlər) nəzərə alınmaqla, ƏDV məqsədləri üçün qeydiyyata alınmış vergi ödəyiciləri və vergi tutulan əməliyyatlarının həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) iki yüz min manatdan artıq olan ticarət və (və ya) ictimai iaşə fəaliyyəti ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri tərəfindən təqvim ayı ərzində ümumi məbləği əvvəlki təqvim ayında təqdim edilən mal, iş və xidmətlər üzrə dövriyyənin (ƏDV daxil olmaqla) 2 faizindən, digər vergi ödəyiciləri tərəfindən isə təqvim ayı ərzində ümumi məbləği on beş min manatdan artıq olan hesablaşmalar üzrə ödənişlər yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir. 

Həmin maddənin birinci cümləsində nəzərdə tutulan halda əvvəlki təqvim ayında təqdim edilən mal, iş və xidmətlər üzrə dövriyyənin (ƏDV daxil olmaqla) 2 faizi otuz min manatdan az olduqda, təqvim ayı ərzində ümumi məbləği otuz min manatdan artıq olan hesablaşmalar üzrə, əvvəlki təqvim ayında təqdim edilən mal, iş və xidmətlər üzrə dövriyyənin (ƏDV daxil olmaqla) 2 faizi əlli min manatdan çox olduqda isə təqvim ayı ərzində ümumi məbləğin əlli min manatdan artıq olan hesablaşmalar üzrə ödənişlər yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir.


Misal 1: Dövriyyəsi 200.000 manatı keçmiş restoran ay ərzində 45.000 manatlıq mal alışı edib. Restoranın ötən ay ərzində təqdim etdiyi xidmətinə görə ümumi dövriyyəsi 500.000 manat olub. Bu halda cari ayda əldə edilən 45.000 manatlıq mala görə ödənişin hansı hissəsi mütləq nağdsız qaydada həyata keçirməlidir?


Bu halda restoranın əvvəlki aydakı dövriyyəsinin 2%-ni müəyyən etmək lazımdır.


500.000 x 2% = 10.000 manat.


Deməli, əvvəlki aydakı dövriyyənin 2%-i 10.000 manatdır. Nəzərə alınan məbləğ 30.000 manatdan az olduğu üçün qanunun tələbinə əsasən, 30.000 manatdan artıq olan hesablaşmalar nağdsız həyata keçirilməlidir. Bu halda nümunədəki restoran 45.000 manat alışa görə 30.000 manatı nağd ödəyə bilər, 15.000 manat məbləği isə yalnız nağdsız qaydada ödəməlidir. Ancaq restoranın bütün məbləği nağdsız ödəmək hüququ olduğunu da diqqətdən qaçırmayaq.


Misal 2: Yuxarıdakı misalda göstərilən restoran ay ərzində 65.000 manat dəyərində mal (iş, xidmət) alıb. Restoranın ötən ay üzrə ümumi dövriyyəsi 2.000.000 manat olub. Bu halda restoranın cari ay üzrə 65.000 manat alışa görə hansı məbləği nağd ödəmək hüququ vardır?


Restoranın əvvəlki ay üzrə dövriyyəsinin 2%-i 40.000 manata bərabərdir. Bu məbləğ 30.000 həddindən yuxarı, 50.000 həddindən aşağıdir. Bu şərtlər daxilində restoran 40.000 manatdan artıq olan hesablaşmanı nağdsız qaydada həyata keçirməlidir.


Deməli, cari ay üzrə alınmış 65.000 manatlıq mal (iş və xidmət) üçün 40.000 manat nağd qaydada ödənilə bilər, ancaq 25.000 manat nağdsız qaydada ödənilməlidir. Bütün məbləğin nağdsız qaydada ödənilə biləcəyi ilə bağlı hüququnun olduğunu da diqqətdə saxlayaq.


Misal 3: Həmin restoran cari ayda 70.000 manat dəyərində mal (iş və xidmət) almışdır. Onun əvvəlki aydakı ümumi dövriyyəsi 3.000.000 manat olub. Əvvəlki ayın dövriyyəsinin 2%-i 60.000 manatdır. Bu məbləğ 50.000 manat həddindən yuxarı olduğu üçün qanunun tələbinə əsasən, 50.000 manatdan artıq olan hesablaşmalar nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir. Bu şərtlər daxilində restoran 70.000 manat alışa görə 50.000 manat məbləği nağd ödəyə bilər, ancaq 20.000 manat məbləği isə nağdsız qaydada ödəməlidir. Burada da bütün məbləğin nağdsız qaydada ödənilməsi ilə bağlı restoranının hüququ olduğunu diqqətdə saxlayaq.


Bundan əlavə hesablaşmalara tətbiq edilən limit restoranın həm mədaxil, həm məxaric əməliyyatlarına şamil edilirmi? Tutaq ki, restoran cari ay ərzində 1.500.000 manat dəyərində xidmət göstərib, 80.000 manat dəyərində isə alış edib. Əvvəlki ay üzrə dövriyyəsi 3.000.000 manat olub. Əvvəlki dövriyyənin 2%-i 60.000 manatdır. Bəs restoranın təqdim etdiyi 1.500.000 manatlıq əməliyyatına nağdsız hesablaşma limiti qoşulacaqmi? Yəni o, 50.000 manat nağd, 1.450.000 manatı isə nağdsız qəbul etməlidirmi? Xeyr, limit məxaric əməliyyatları üzrə ödənişlərə tətbiq edilir. Yəni, o, 80.000 manatlıq alışına görə ödənişinə limiti tətbiq edəcək.


Qeyd edək ki, qanunvericiliyin bu tələblərinin pozulmasına görə Vergi Məcəlləsinin 58.7-1ci maddəsinə əsasən maliyyə sanksiyaları nəzərdə tutulub. Belə ki, qanunla nağdsız hesablaşmalı olan əməliyyatlar nağd qaydada həyata keçirilərsə, vergi ödəyicisinə belə əməliyyata görə, təqvim ili ərzində birinci dəfə nağdsız həyata keçirilməli olan əməliyyatın dəyərinin 10%-i, ikinci dəfə 20%-i üçüncü və daha artıq dəfələrdə isə 40%-i miqdarında maliyyə sanksiyası tətbiq edilir.

Digər bloqlar

Audit rəyinin vacibliyi.

Maliyyə sektorunda informasiya və kibertəhlükəsizlik qaydaları yenilənəcək

Kameral Vergi Yoxlanması

Ezamiyyə Qaydaları

Mühasibatlığı seçmək üçün səbəblər

Vergi orqanlarının təqdim etdiyi xidmətlər biznes mühitinin səmərəliliyini artırır

Sahibkarlığın innovativ inkişafına dəstək: səmərəli biznes şərtləri formalaşdıran vergi güzəştləri

2025-ci il üzrə vergi məcəlləsinə edilmiş əsas dəyişikliklər:

Nağdsız alış-verişlərdə “card to card” riski

Məzuniyyət əmrlərinin hazırlanması ilə bağlı vacib məqamlar

Pul vəsaitlərinin uçotdan gizlədilməsi və ya uçota alınması

Süni intellektin tətbiqi nəticəsində mühasibat uçotu daha dəqiq aparılacaq

Güzəştli şərtlərlə əmək pensiyası hüququ olan digər şəxslər kimlərdir?

Vergi ödəyicisinin təsərrüfat subyekti (obyekti) üzrə uçota alınması və yenidən uçota alınması qaydası

2025-ci il Mart ayı üzrə qeyri-iş günləri

Azərbaycanda kadr axtarışı ilə bağlı yeni alət tətbiq olunacaq

Zədələnmiş pul nişanlarını harada və necə dəyişdirək

Evini kirayə verənlər nə qədər vergi ödəməlidir?

Əmək müqaviləsi müddətli və müddətsiz olmaqla iki formada bağlana bilər.

Bayram günləri görülən işə görə əməkhaqqı necə ödənilir?

Onlayn əmək müqaviləsi necə imzalanır?

Vergi güzəştləri kiçik və orta biznesin iqtisadiyyatda rolunu artırır

Hansı hallarda əməkhaqqından tutulmalar ola bilər?

Orta əməkhaqqı hesablanarkən nəzərə alınan və alınmayan ödənişlər

POS-terminalla ödənişlər həm biznes subyektləri, həm də istehlakçılar üçün sərfəlidir

Əlilliyi olan şəxslərə münasibətdə vergi inzibatçılığı sadələşdirilib

VOEN yeniden aktivlesdikde vergi ödəyicisinin hansı öhdəlikləri yaranır?

Sahibkarlığın inkişafını təmin edən mexanizmlər

İşçi xəstələndikdə hansı halda müavinət almaq hüququ var?

NET TAX 4 YAŞINDA!

Vergi ödəyiciləri üçün “Kontragentləri araşdır” elektron xidməti istifadəyə verilib

Gecə vaxtı yerinə yetirilən işə və çoxnövbəli iş rejiminə görə əməkhaqqının ödənilməsi

Baş mühasibin işi nədən ibarətdir və o nəyə cavabdehdir?

İyunda 13 gün iş olmayacaq

İşləmək üçün yaş həddi nə qədərdir və kimlərə tətbiq olunur?

Fiziki şəxs işçilərin əməkhaqqını nağd qaydada ödəyə bilərmi?

Korporativ hüquq nədir?

Bakıda orta aylıq əməkhaqqı açıqlanıb

Vergi orqanı hansı vergilərin ödənilməsi cavabdeh hesab edilmir?

Ciddi hesabatın tətbiq edilməməsinə görə cərimə və sanskiya hesablanır?

“Kontragentləri araşdır” - vergi inzibatçılığında yeni şəffaflıq aləti

Maliyyə cərimələri

Əmək qanunvericiliyinin işçi sayı ilə bağlı hansı tələbi mövcuddur?

Sahibkarlığın qeydiyyatı üzrə hüquqi xidmətlər nələrdir?

Vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsinə nail olmaq üçün səmərəli mexanizmlər

Vergi Məcəlləsində “gəlir” anlayışının izahı və tələbləri

HR koordinator kimdir və o nə iş görür?

HR sistemi necə qurulur?

Vergitutmanın formaları

Nizamnamə kapitalına qoyulan əsas vəsaitlərin rəsmiləşdirilməsi

Pərakəndə ticarətdə gəlir və xərclərin hesablanması

Mikro sahibkarlıq subyektlərinə güzəştlər

Yeni vergi dövrü başlayır – Vətəndaşlar nəyə hazır olmalıdır?

Mənfəət Vergisi

Mühasibat uçotu

Kadr Uçotunun Auditi

Malları idxal edən vergi ödəyiciləri ilə bağlı yumşalmalar

Dövlət Vergi Xidməti yeni xidmət istifadəyə verib

Gələn ildən etibarən özəl sektorda çalışan şəxslər gəlir vergisinə cəlb olunacaq

Azərbaycanda yaşayış minimumu 15 manat artırılır!

Bir neçə sahədə fəaliyyət göstərən sahibkara vergi güzəşti tətbiq olunurmu?

Sabit qəbzin onlayn qaydada alınması mümkündürmü?

Vergi Məcəlləsi və “Gömrük tarifi haqqında” qanun dəyişdi

Sahibkarların sosial sığorta haqqının hesablanması qaydası dəyişir

Sadələşdirilmiş vergi ilə bağlı yeni qayda gəlir.

İşçilər məzuniyyətə çıxdıqda əməkhaqqından az olmamaqla məvacib ala biləcək.

Əmək Məcəlləsinə "Məsafədən (distant) iş anlayışı əlavə edilir.

11 gün qeyri-iş günü olacaq!

Fərdi sahibkarlar üçün məcburi dövlət sosial sığorta haqları üzrə ödənişlər optimallaşdırılacaq

Aylıq gəliri 3000 manata dək olanlar 60 manat, 20 min manatdan çox olanlar 400 manat haqq ödəyəcəklər

ƏDV qeydiyyat limiti artırılır

VÖEN-i olmayan şəxslərdən malları rəsmi şəkildə necə almalı?

“ƏDV geri al” layihəsinin əhatə dairəsi genişləndirilir

İddia müddəti bitmiş debitor borc məbləğinin vergiyə cəlb edilməsi

Yeni iliniz mübarək

Gömrük bəyannaməsində idxal edilən mallar üzrə əks olunan ƏDV məbləği necə hesablanır?

Mülki müqavilə ilə işləyən şəxsə vergi güzəşti tətbiq olunurmu?

Kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalı ilə bağlı hansı vergi güzəştləri mövcuddur?

İşəgötürənə və işçiyə vurulmuş mənəvi ziyanın ödənilməsi

Əmək qanunvericiliyində yeniliklər nələrdir?

Azərbaycanda sahibkarlıq sahəsində olan yoxlamaların dayandırılmasının müddəti uzadılır.

2026-cı ildən məzuniyyət haqqı necə hesablanacaq?

Kimlər 75%-lik vergi güzəştindən yararlana bilər?

İlin sonunda alınan əsas vəsaitə amortizasiya xərci hesablamaq olarmı?

Özəl sektorda çalışan işçilərə tətbiq olunan vergi və güzəştlər

Vergi ödəyicisi eyni vaxtda bir neçə güzəştdən yararlana bilərmi?

Hansı halda mikro sahibkar 75%-lik vergi güzəştindən yararlana bilməz?

Kirayə və icarə haqlarından vergilərin tutulması qaydası

Bir sıra ərizə formaları yenilənib

Sadələşdirilmiş vergi ödəyiciləri üçün hansı dəyişikliklər edilib?

Hüquqi şəxsin qeydiyyat sənədlərində məlumat dəyişikliyi

ƏDV-nin depozit hesabından DSMF-yə vəsait köçürmək imkanı yaradılır

Sahibkarlara öz işçilərinin məcburi dövlət sosial sığorta haqlarını (DSMF ödənişlərini) ƏDV-nin depozit hesabında olan sərbəst vəsaitlər hesabına ödəmək imkanı yaradılır

Vergi Məcəlləsinə mühüm dəyişiklik qəbul edildi

Hansı halda aktivlərə görə gəlir və ya zərər nəzərə alınmır?

Vergi ödəyicisi olan fiziki şəxs vəfat etdikdə onun vergi öhdəliklərinin aqibəti necə olur?

Məzuniyyət və işçinin təminatları

Kartdan-karta köçürmələrə limit

Bir sıra bəyannamələrin tərtib olunması qaydaları təsdiq edilib

Reklam fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxsə vergi güzəşti tətbiq edilirmi?

İlin ortasında fəaliyyətə başlayan vergi ödəyicisi üçün orta işçi sayı necə müəyyən olunur?

Fiziki şəxsin VÖEN alması üçün nələr tələb olunur?

Bank hesabına sərəncam qoyulan vergi ödəyicisi işçilərin əməkhaqqını ödəyə bilərmi?

VÖEN-in müvəqqəti dayandırılması üçün hara və necə müraciət edilməlidir?

Bütün bloqlar